Birdies Meh Dengaq Sini, Cek Nak Habaq Mai :-D..Eh.SHOUTBOX Kat Bawah k ♥

pOndOk KeciL adalah tempat SKY menulis apa jua yg terlintas di kepala atau berkongsi info dengan birdies. Ini adalah penulisan SKY sendiri dan "diubah" mengikut pemahaman SKY sendiri. Jika ada info yang SKY ambil tanpa mengubah apa - apa dan mendapat izin dari pemilik, kredit akan diberikan kepadanya. Ruangan komen di pOndOk KeciL adalah "dofollow" jadi rajinkan diri untuk memberi komen cili @ strawberi kepada penulis! =.=". Terima kasih jengah ke pOndOk KeciL. -Send me One Million FREE Guaranteed Visitors -

Monday, December 20, 2010

Home » » "Mari Sertai Blog List Izamir Ridzwan"

"Mari Sertai Blog List Izamir Ridzwan"

Assalamulaikum...

             Ok la ye..entri ini,seperti mana yang tertulis diatas adalah untuk membolehkan aku menyertai senarai bloglist jejaka yang bernama diatas..hehe..(yela aku pun blog baru..kena cari support sikit) uuu....=_=. Pada sesiapa yang berminat boleh tengok kat SINI ye..terutama kepada kawan - kawan yang suka update blog..dipersilakan tau...

           Ha..kali nie, aku kena buat entri ni ikut permintaan si tuan punya segmen lah..Incik Izamir Ridzwan..hehe..Ok..step - stepnya ialah..
  1. Sudah menjadi follower k....yang ke 748
  2. Buat entri? ni tengah buat ni..ahaha
  3. Jejaka atau Jelita? Saya adalah seorang jejaka merangkap pemilik pondok kecil ni..=_=
  4. Pandangan? em...berdasarkan pandangan aku (wow! agak skema) hehe...blog anda agak menarik dari segi isi kandungan dan senang untuk para bloggers lain untuk membaca. Tidak perlu pening dengan banyak widget dan lain - lain. Lagi senang loading blog lagi banyak bloggers tertarik kan? hehe..gaya penulisan juga sempoi..dan jujur..dan ini yang buatkan aku follow incik Izamir Ridzwan =_=
  5. 3 jenis entri yang suka dibaca? Aku suka entri yang dalam type berita,sebab tak perlu aku susah nak cari "headline" surat khabar..sebab isinya sama saja dengan apa yang anda cuba sampaikan..hehe..yang kedua ialah entri jenis Islamik. Entri jenis ini memang aku suka membacanya, kerana dapat menambahkan pengetahuan aku secara tidak langsung dalam hal ini dan yang terakhir adalah entri jenis Personal! Sebabnya? aku boleh skodeng cara hidup orang lain..ahahah...tak de lah..ini kerana aku boleh tersenyum sendiri kalau terbaca kisah - kisah orang lain, mungkin ada yang mirip sketsa hidupnya dengan aku? siapa tahu..hehehe =_=
  6. Tag 3 orang kawan? hurmm..aku tag 3 orang bertuah yang kacak dan jelita ini:
  • Aisumi Chan
  • Nabihah
  • Taufiq
       Akhir sekali..hantar link ke page saudara Izamir Ridzwan...siap pun..harap diterima ye incik IR :)..terima kasih..dan salam dari saya..


2 Kawan suka cOnteng!:

Izamir Ridzwan said... [Reply to comment]

thanks for joining.. ini bukan kontest.. ini segment... semua yg join akan berada di bloglist sy nnt

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

Oh..thanks..ahahah...sOri..tpi xpe la...:p