Birdies Meh Dengaq Sini, Cek Nak Habaq Mai :-D..Eh.SHOUTBOX Kat Bawah k ♥

pOndOk KeciL adalah tempat SKY menulis apa jua yg terlintas di kepala atau berkongsi info dengan birdies. Ini adalah penulisan SKY sendiri dan "diubah" mengikut pemahaman SKY sendiri. Jika ada info yang SKY ambil tanpa mengubah apa - apa dan mendapat izin dari pemilik, kredit akan diberikan kepadanya. Ruangan komen di pOndOk KeciL adalah "dofollow" jadi rajinkan diri untuk memberi komen cili @ strawberi kepada penulis! =.=". Terima kasih jengah ke pOndOk KeciL. -Send me One Million FREE Guaranteed Visitors -

Friday, December 17, 2010

Home » » Contest blOg terkemas!

Contest blOg terkemas!

Salam..selamat petang sume..aha.=_=

       petang - petang camni tetibe saya rase macam nk wat BW sikit dan hasilnya..saya terjumpa salah seOrang membe blOg dah tag saya tuk cOntest rupenyer.sOri cik nadiah...saya tak perasan awal - awal..hehe....tapi..cOntest tuh name nyerr kOntest blOg terkemas! alamak!....

        adui..awal - awal rasa semangat nk jOin..tpi bile fikir balik,pOndOk kecil saya nieh layak kew nk masuk bertanding lawan dengan banglo2 kalian? hehe...ah!..pedulikan..yang penting semangat melawan..:p hee...penat membe kiter tag tu... kena hargai.terima kasih sekali lagi :)




     Oleh itu, saya nk citekan kelebihan blOg saya...kah kah kah!...macam prOmOte lak..ala..dah nama pertandingan..kena ada bodek - bodek sikit..hehe..:p untuk pengetahuan cik hana dan fya..pOndOk kecil saya nie dah lama kena tinggal..kesian dia..(kejam betul tuan punyer pOndOk nie) then bulan 7 rituh baru perlahan - lahan aktif balik..jadi bOleh dikirakan blOgger baru la senang..aha...

      Atas sebab malasnya saya di zaman dahulu kala, pOndOk nie setakat nie cuma pakai apa yanag ada kat blOgspOt ja!..xde bende - bende pelik yang saya tak faham..( cOntOhnya widget yang nak kena usik si abang TEMPLATE tuh!) tak berape nak reti..reti sikit - sikit ja..aha..jadi saya hanya pakai widget - widget yang selalu blOgger pakai dan cuba susun dengan cara yang tidak serabut..macam sekarang nie..=_= dan juga cuba tuk memastikan ianya sesuai dengan tema blog ini..pOndOk kecil di langit! uishh!!..berangan..nk wat cane..dah suke sangat dengan suasana langit..hehe :)

       Oke..udah la tuh cite sal pOndOk nie..bukan ada lip lap warna warni macam sesetengah blOg, gamba -gamba cOmel pun xde! ahaha...jadi saya hanya mempertaruhkan blOg spOt yang asli..lalalaala~ (asli la sangat)  =_= .. Syarat - syarat nya baca kat SINI ya!..:) malas lak nak tulis panjang - panjang..huhu..kontest nie di buat dengan gabungan 2 pemilik blOg, cik fyza dan cik hana..dan tamat pada 1 february 2011..tapi limit 500 orang jewk..jadi..cepat-cepat la sapa yang nak jOin tu ye..hehe..hadiahnye misteri..=_=

       Saya tag 3 orang yang selalu melawat pOndOk kecil nieh!

  • Cik kOizOra emy (pelawat setia!)
  • Cik Alienelliz (Alien misteri?)
  • Cik lynn (guru muda ..) aha
    Silalah jOin ye..hehe..dan pada kawan - kawan yang lain...lau nak jOin cepat taw..takut ada limit =_=..Ok..sekian saje.. 

4 Kawan suka cOnteng!:

Anonymous said... [Reply to comment]

cmne nak join..blog aku x kemas la..haha nanti la aku buat, tapi x join contest kot..haha =P

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

hahah..blOg aku kemas lak~..heheh..:p

Anonymous said... [Reply to comment]

kemas la..kalau x, x kan kau joinkan..hehe

THANKS SEBAB KOMEN KAT BLOG ALIENELLIZ!!!..=)

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

ahahahah..aku jOin sbb sje nk tgk thap ehehe..
Oh xde hal =_=