Birdies Meh Dengaq Sini, Cek Nak Habaq Mai :-D..Eh.SHOUTBOX Kat Bawah k ♥

pOndOk KeciL adalah tempat SKY menulis apa jua yg terlintas di kepala atau berkongsi info dengan birdies. Ini adalah penulisan SKY sendiri dan "diubah" mengikut pemahaman SKY sendiri. Jika ada info yang SKY ambil tanpa mengubah apa - apa dan mendapat izin dari pemilik, kredit akan diberikan kepadanya. Ruangan komen di pOndOk KeciL adalah "dofollow" jadi rajinkan diri untuk memberi komen cili @ strawberi kepada penulis! =.=". Terima kasih jengah ke pOndOk KeciL. -Send me One Million FREE Guaranteed Visitors -

Saturday, December 18, 2010

Home » » Auto ping entry di BlogLarian FB!

Auto ping entry di BlogLarian FB!

  Assalamulaikum


            hai semua..kali ni, saya nak tulis satu entri khas berkenaan autoping entri di BlogLarian Fb ni..sebenarnya saya tengah skodeng rumah admin2 lalu terjumpa entri psl nie..hehe...jadi mari ramai - ramai kita join.secara tidak lansung memudahkan kerja para blogger ni.dari duk ping sana sini..hehe..Memang terbaik BlogLarian..xrugi saya join!

           Ok..rumah saya di blog larian adalah bernombor 105 yang menariknya..di Blok rumah saya nie..hanya saya seorang je gender lelaki kat situ..ahaha...camne leh tersepit kt situ.tidak percaya..mari tengok SINI :p

          Hurm..banyak kelebihan BlogLarian ni,,yang paling utama..adalah dapat memudahkan kalian semua didalam melakukan kerja - kerja mengintai (kena pro kerja ni..kalau tak..lebam biji mata) ahaha..ish..blogwalking la..hehe..bole bukak 6-8 blog dlm satu tab! style kan? senang cite..tidak perlu bukak banyak tabs..hehe..jadi secara tidak langsung, bile kita selalu melawat orang..traffic kita pun angkat meningkat secara mendadak!..Ini benar -benar berlaku ye..contoh terbaik adalah saya..dari 10 follower (sebenarnya dulu tidak aktfi berblogging) dlm masa tidak sampai seminggu sudah hampir 50 follower..best kan? hehe..Macam - macam lagi kelebihan BlogLarian ni..ada tutorial untuk blog, ada contest2 yang dianjurkan..tempat tuk baca manga pon ada!..wow! =_=..(xpernah lagi ke situ..nanti nak pergi menjengah kesitu untuk baca naruto! ahaha)

              Sudah semestinya, jika banyak sangat kelebihan,ada juga kekurangannya...Nobody is perfect! hehe..cuma kalau hampir sempurna..boleh la kot :p em..kekurangannya tidak banyak..cuma kadangkala,loading menjadi terlalu berat..dan bunyi auto play lagu dri 6 blog berbeza membuat pembaca berasa pening2 lalat! hehe,,=_= tapi sebenarnya bukan salah BlogLarian pun..mereka sudah membuat satu entri pun..jangan pasang autoplaylist..untuk memudahkan pembaca,mungkin ada yang tidak sedar lagi..hehe..em..satu lagi kekurangan adalah tiada forum atau tempat untuk bertukar - tukar pendapat..hehe..itu saja..:)

            Sesiapa yang berminat untuk tahu pasal auto ping entri di BlogLarian FB boleh tengok kat sini..ade syarat - syarat dan cara nak buat entri ni..Lengkap! hehe..klik SINI !

           Jika kawan - kawan semua berminat untuk menyertai Blog larian ini..boleh lah mencuba ye..memang banyak kebaikan dari keburukannya..sekarang sudah ada 1000 rumah bernaung (cewah hehe) di bawah BL ni..dan akan bertambah dari masa ke masa..autoping ni plak sampai 24/12/2010 jewk..jadi cepat2 ye..

Sekian..salam dari saya..

5 Kawan suka cOnteng!:

lynna heejuzz said... [Reply to comment]

To man in the house,

Saya dah join. Tq for sharing.. :)

lynna heejuzz said... [Reply to comment]

jap2.. nak tya, kat mane nak cari FB bloglarian.. jenuh dah cari ni, tak jumpa lg.. help2!! :(

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

lynn..oo..fb log larian ea? lynn taip je BlogLarian kt fb tuu nnti jmpe k..

lynna heejuzz said... [Reply to comment]

dah setel dah petang td.. sy xjmpa kat Fb.. mungkin buat private.. xtaulah.. tapi sy pergi cari kat homepage bloglarian.. tq for the help... :)

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

oOo..bguslah dah setel..hehehe:p
Ok2...tiada masalah =_=