Birdies Meh Dengaq Sini, Cek Nak Habaq Mai :-D..Eh.SHOUTBOX Kat Bawah k ♥

pOndOk KeciL adalah tempat SKY menulis apa jua yg terlintas di kepala atau berkongsi info dengan birdies. Ini adalah penulisan SKY sendiri dan "diubah" mengikut pemahaman SKY sendiri. Jika ada info yang SKY ambil tanpa mengubah apa - apa dan mendapat izin dari pemilik, kredit akan diberikan kepadanya. Ruangan komen di pOndOk KeciL adalah "dofollow" jadi rajinkan diri untuk memberi komen cili @ strawberi kepada penulis! =.=". Terima kasih jengah ke pOndOk KeciL. -Send me One Million FREE Guaranteed Visitors -

Thursday, December 9, 2010

Home » » Finally! Aku sudah...

Finally! Aku sudah...

Pagi2 nie nmpk sesuai lak ltk gmba nieh~ ahah :p
            huish~ title cam ape tah..=_= xde pape pOn just..nk tulis akhirnya aku sudah update blOg! lOlx :p
kejam siOt..berbulan2 ak tgglkn blOg ini kesepian..slps aku yg sepi ( hurm..pesal nie?)..bru aku mngdap blik blOg nie..btul2 mcm kacang lupakan kulit~ ahaha :D

           hurm..mcm2 ak nk tulis n share nieh..tpi slOw2 lah ye.:p bese la..da lame xmenulis nie..byk bebenO idea yg dtg..hee..cOntOhnya:

  • Peristiwa di rumah sewa (tutt rahsia2)
  • Cerita disebalik Kelayakan MALAYSIA ke semi final Piala AFF 2010 :D
  • Kefrustan (betulkew eja nieh) aku menunggu rezeki tidak kunjung tiba~ zekzekzek
  • Sedikit Info tentang Sejarah Melayu yang perlu diketahui :D
  • n mcm lagik lala~
           Nanti perlahan2 aku tulis sume taw..sekian saja dipagi yang hening (cewah!) aku pOn nk tdO slps sOlat nie..<--Org ckp xbek tdO slps subuh..tpi da ngntuk bangat seh~ aha..tebas jewk la..tata..n wslm..
gud nite:D Ops..gUd mOrnink ~_~

0 Kawan suka cOnteng!: