Birdies Meh Dengaq Sini, Cek Nak Habaq Mai :-D..Eh.SHOUTBOX Kat Bawah k ♥

pOndOk KeciL adalah tempat SKY menulis apa jua yg terlintas di kepala atau berkongsi info dengan birdies. Ini adalah penulisan SKY sendiri dan "diubah" mengikut pemahaman SKY sendiri. Jika ada info yang SKY ambil tanpa mengubah apa - apa dan mendapat izin dari pemilik, kredit akan diberikan kepadanya. Ruangan komen di pOndOk KeciL adalah "dofollow" jadi rajinkan diri untuk memberi komen cili @ strawberi kepada penulis! =.=". Terima kasih jengah ke pOndOk KeciL. -Send me One Million FREE Guaranteed Visitors -

Friday, January 28, 2011

Home » » BEN ASHAARI BLOG

BEN ASHAARI BLOG

Salam..
        Sekali lagi, SkY nak join senarai bloglist blogger. Tapi kali ni, agak special, sebab, bloglist yang SkY nak join adalah Bloglist Bro BEN ASHAARI!..hehe..Siapa tak kenal dia, angkat tangan? :-p tipulah kan? hehe..

       Untuk pengetahuan abg Ben, Jika SkY sedang menulis entri berat, SkY update entri di pondok kecil ni, 2 hari satu entri je, sebab SkY kena banyakkan research dan recheck sumber sebelum release satu - satu post berat =_=.  Tapi jika SkY menulis entri yang lebih santai atau bercorak santai, ia boleh menjadi 2 entri satu hari! hehe..macam sekarang ni :-D dan jumlahnya akan bertambah - tambah jika waktu cuti =_=. Jumlah entri setakat nie, baru 75 kerana SkY baru aktif kembali berblogging dalam 5 disember 2010. 

     SkY berminat untuk berada di bloglist abg Ben sebab ia memudahkan entri - entri berat SkY dilihat oleh blogger lain. Bukan apa, isu -isu sebegini biasanya jarang orang nak baca kan? berbanding hiburan dan sebagainya =_=. SkY juga suka melihat pondok kecil tersenarai didalam bloglist blogger lain. Ia seakan memberi peransang kepada SkY, kerana sekurang - kurangnya, SkY tahu, ada blogger lain yang sedang mengikuti perkembangan pondok kecil. Jadi tidak ada alasan untuk SkY malas lagi seperti sebelum ni =_=.

      Jika popular? em.. SkY tidaklah memasang angan - angan setinggi tu, tapi jika diberikan rezeki, insyaALLAH, SkY akan tetap seperti SkY sekarang, dan akan lebih menulis entri yang berinformasi terutama dari segi agama dan sejarah, supaya pembaca mendapat faedah dari pondok kecil =_=. Ini kerana apabila blog diikuti ramai, lebih mudah menyebarkan sesuatu ilmu. INSYAALLAH, SkY juga akan membantu blogger baru yang lain, mengambil contoh  bro BEN sekarang, kerana anda adalah contoh terbaik blogger yang mesra rakyat! =_=.

        Ok..sesiapa yang berminat nak join, boleh berbuat segera ya, sebab Bro Ben cakap, ia agak limited =_=. Salam dari Tuan Pondok..

Great minds discus idea 
Middle minds discuss events
 AND SMALL MINDS DISCUSS PEOPLE...

6 Kawan suka cOnteng!:

wanacesh said... [Reply to comment]

woh,,blog abg ben nh memg femes la,,segan nk join,,mskter kalah punyer,kah3,,oleh sbb kiter hari2 dtg blog cik sky,,kter letk link cik sky kt side bar kter "side aku selalu merempat"he3 god luck cik sky,,

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

@wanacesh
hee..yekew? wah..thanks..sudi senarikan pondok kecil lam bloglist wana =_=..u too okeh?

Illiana Hidayah said... [Reply to comment]

wohaaa! ini blogger otai~hehhe...
sky, pasni kalau saya lambat balas jejak sorry ek..new place, need to find the line..hohoho..takut keja kat tempat xde line lak..

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

@Illiana Hidayah

ahaha..memang terlebih otai bro nieh hehe :-p..dapat juga menyelitkan pondok kecil di bloglist nye hehe..

aa..yekew? adess..Okie..tpi jgn lupe lawat SkY ye..hee.:-p SkY akan lwt gegar banglo kamu jika xdgr kabar lgsg! ahahaah :-p just kiddin hee..wish u happy at new place oke?

Anonymous said... [Reply to comment]

tak dapat join sebab semua in Malay... hehe...

Mr.TN_SkY said... [Reply to comment]

@papabear

aa..xdpt join? lolx...xphm mksud papa bear hehe